February 10, 2012

Pages Baru (senang nak akses)

OK, hai semua assalammualaikum untuk entry pada hari Jumaat ni aku nak memperkenalkan layout yang paling sonang je kot umtuk buat hihii... bukan apa, previously page yang aku letak kat belah atas ni ha macam tak relevan je, so aku pon dok pikir apa yang patut aku ubah supaya blog aku ni tak ada lah nampka macam boring sangat... ye tak...??
so, aku decided nak satukan semua interaction aku dengan kawan and sekaligus dengan customers online shoppe aku ni. so kat belah atas ni korang boleh tengok la ye ada beberapa page yang meng link kan antara kau dan aku.. ceewaahh!~ so kalau klik kat ZH Clothing ianya akan membawa korang directly ke Facebook ZH, so rajin2 la like bile dah termasuk kat page tu hihi...
untuk lebih muda leh jugak klik kat twitter.. now currently aku memang update semua kat twitter sebab ringkas and terutamnya cepat. so, i addict with twitter for time being right now...oopss! do follow me ok ;) 
and nak share jugak satu page mengenai my lovely pet, Sugar Glider. on this section aku ad letak photo Mika and servis boarding khas untuk sugar gliders. benda nya sangat simple n untuk details korang klik je kat page di atas tu ye.

Dengan Berkat Doa dan usaha, insyaallah rezeki Allah ada untuk kita. hanya perlu bersabar dan terus memohon agar diberi limpah kurnia dariNya.


PECAH KACA PECAH GELAS KALAU DAH BACA SILA LA COMMENTS,EH BALAS...HIHIHI...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG INI HAK MILIK ZANIZAN HASSAN