February 16, 2012

Kesah semalam

Assalammualaikum,
semalam patutnye aku kena.post the wordless wednesday. tapi apa kan daya semalam aku jatuh sakit. memang tak dapat nak di jangka la dah namanya sakit kan tak kan boleh kita soh sakit ni datang minggu depan pulak. so, semalam memang aku tak leh nak post wordless wednesday, sebab aku tak larat sangat migrain menjadi2 pulak ni since 2 month ni. adoihye. tp insyaallah next week aku post doyble wordless wednesday k.

so alhamdulillah setelah makan ubat aku dah boleh angkat kepala ni. ye la kan, tgu kat klinik KK Kempas kemain la sesak ramai yabg sakit gak time tu. huh! ala bukan apa aku saje je g klinik kerajaan sebab nk test tahap kesabaran. dah lama tak uji level kesabaran dalam diri. ;)

malam nya dengan yakin dah sihat gg n suzy pickup aku semata mata nk siapkan kerja project party kiteorg tu. hahah sgt la seronok! tak sabor nk tgu the date. hope cepat la sembuh dari.migrain n cirit birit ni. lalalalaLa
Published with Blogger-droid v1.7.4

PECAH KACA PECAH GELAS KALAU DAH BACA SILA LA COMMENTS,EH BALAS...HIHIHI...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG INI HAK MILIK ZANIZAN HASSAN