January 13, 2012

Kehidupan 2012 : Permulaan yang baik

assalammualaikum semua, setelah sekian lama tidak mengupdate blog so, dikesempatan ini nk update la perihal di awal tahun baru, 2012.

alhamdulillah, ianya satu permulaan yanv baik dan positif. now setelah kehadiran mika, aku makin sibuk uruskan dia sampai lupa pasal masalah yg ada. tapi nak tak nak masalah perlu diselesaikan. so, persiapan untuk tempuh tahun ni aku dah prepared sebaik nya. harap2 la kan. hihihi.

now Page 13of 366,
jumaat yang tenang. aku ke ofis berbaju kurung. hmmm baju kurung uniform ofis, so stiap jumaat kne wear that baju kurung lah.. aku tempah kat kawan ofismate ak, serius murah gile. ak buat baju kurung moden, lengan puff n ad cekak button only RM35 ringgit je. jahitan die pon kemas. sedap2 je pakai kat badan. so, next time aku akn tempah dgn dia lah. hihi. leh standby baju raya ni.. ;)

perancangan masa depan, insyaallah. doa moga semuanya berjalan seperti yg dirancangkan. hmmm kesian encik aku tu, kerja keras sampai demam2 nk cari duit tuk kami. sanggup dia kerja pagi ke petang sampai bwk ke malam sekata mata nak capai impian kami. doa moga dia kuat n diberi kesihatan yang baik. amin.




SantapanMinda : Di dalam hati manusia ada hajat dan tidak akan terbendung kecuali kecintaan kepadaNya dan bermohon kepadaNya. - Ibnu Qayyum
Published with Blogger-droid v1.7.4

PECAH KACA PECAH GELAS KALAU DAH BACA SILA LA COMMENTS,EH BALAS...HIHIHI...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG INI HAK MILIK ZANIZAN HASSAN