August 02, 2011

Ramadhan without Her

salam.
selamat menyambut bulan Ramadhan. dan bersyukur kerana akhirnya kita semua dapat menikmati ramadhan untuk kali ini bersama. dan inilah kali pertama saya dan adik-adik menyambut ramadhan tanpa ibu tersayang. sangat-sangat terasa bila ingatkan semula saat-saat nak ada bersama. memang sabak dalam hati ni, tapi saya sendiri yang tanggung. saya mesti kuat dan kena take care of my brother and my sister. they now need me a lot, so i have to be strong enough for them to survive. kekuatan ini datang dari memori yang tak akan pernag hilang dalam ingatan.
EMAK, SESUNGGUHNYA KAMI AMAT MERINDUIMU

hmmm....dan saya agak kebusi'an sejak hujung minggu lepas menguruskan hal rumah. nak uruskan preparation puasa and some unnecessary matter tapi still layan kan juga. dont know why...??
hmmm...malam disepanjang ramadhan ini insyaalah saya akan pergi menunaikan solat terawih di Masjid Bandar Baru Uda. ya, kali ni if nothing obstacle saya akan teruskan niat untuk tidak miss sehari pos solat  terawih. doa-doa la ye, hopefully saya diberi kesempatan serta kesihatan yang baik sepanjang bulan baik ni. AMIN.
PECAH KACA PECAH GELAS KALAU DAH BACA SILA LA COMMENTS,EH BALAS...HIHIHI...

1 comment:

kura said...

erm. sayu.

btw slmt berpuasa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG INI HAK MILIK ZANIZAN HASSAN